Գրականություն

  1. Մայրենին անաղարտ պահելու, ուսուցանելու և սերնդեսերունդ փոխանցելու առաքելությունը հիմնականում վերապահված է դպրոցին։ Որքանո՞վ է հաջողում դպրոցն այդ գործում և որքանով՝ ոչ։
    Այո, ամենամեծ դերը, որը կարող է մայրենին անաղարտ պահել դա դպրոցն է, որովհետև շատ ընտանիքներում և փողոցում կիրթ գրական խոսքը բացակայում է։ Դպրոցը նպաստում է, որպեսզի աշակերտը մայրենիին տիրապիտի ավելի ճիշտ, գրագետ, սակայն անհետևողականությունը կարող է լավ արդյունք չունենալ։
  2. Արդյո՞ք այսօր հայոց լեզվի անաղարտության պահպանման առումով լուրջ մարտահրավերներ ունենք։
    Այո, ունենք, որովհետև խոսակցական լեզուն և օտար լիքը բառեր մտել են առօրյա կյանք, որոնք խանգարում են մայրենիի անաղարտությանը։
  3. Համացանցի հայկական տիրույթում հաճախ ենք հանդիպում լատինատառ գրառումների։ Դա մայրենիի անաղարտությանը մարտահրավեր համարո՞ւմ եք։ Ինչպե՞ս հակազդել։
    Իմ կարծիքով հակազդել է դա ամենօրյա և ամենժամյա աշխատանքն է, որը ամեն մարդ պետք է աշխատի ինքն իր վրա

Թողնել մեկնաբանություն