- Մայրենին անաղարտ պահելու, ուսուցանելու և սերնդեսերունդ փոխանցելու առաքելությունը հիմնականում վերապահված է դպրոցին։ Որքանո՞վ է հաջողում դպրոցն այդ գործում և որքանով՝ ոչ։
Այո, ամենամեծ դերը, որը կարող է մայրենին անաղարտ պահել դա դպրոցն է, որովհետև շատ ընտանիքներում և փողոցում կիրթ գրական խոսքը բացակայում է։ Դպրոցը նպաստում է, որպեսզի աշակերտը մայրենիին տիրապիտի ավելի ճիշտ, գրագետ, սակայն անհետևողականությունը կարող է լավ արդյունք չունենալ։ - Արդյո՞ք այսօր հայոց լեզվի անաղարտության պահպանման առումով լուրջ մարտահրավերներ ունենք։
Այո, ունենք, որովհետև խոսակցական լեզուն և օտար լիքը բառեր մտել են առօրյա կյանք, որոնք խանգարում են մայրենիի անաղարտությանը։ - Համացանցի հայկական տիրույթում հաճախ ենք հանդիպում լատինատառ գրառումների։ Դա մայրենիի անաղարտությանը մարտահրավեր համարո՞ւմ եք։ Ինչպե՞ս հակազդել։
Իմ կարծիքով հակազդել է դա ամենօրյա և ամենժամյա աշխատանքն է, որը ամեն մարդ պետք է աշխատի ինքն իր վրա